Cемінар з бренд-комункації у Славську

29 жовтня 2018 року у Славську відбувся семінар з бренд-комункації для представників влади, громади та бізнесу. Метою даного заходу є навчити правильно використовувати бренд громади для правильного застосування та отримання максимального результату. Захід організований Агенцією місцевого економічного розвитку Яворівщини в рамках проекту “Від стратегування до брендування: посилюємо спроможність територіальних громад”. Проект реалізовується за підтримки Програми “U-LEAD з Європою”, що спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.
Як правильно створити бренд, підкреслити свої кращі сторони та приховати недоліки, вчилися учасники семінару разом з експертом проекту Віктором Борщевським. На практиці виявилося, що мешканці, бізнесмени та інвестори бачать його по-різному. Тож головне завдання кожної громади врахувати інтереси кожного і зробити бренд універсальним. Віктор Борщевський наголосив, що лише бренд, який “відображатиме” інтереси і потреби усіх зацікавлених сторін буде працювати на розвиток громади.
Створити бренд – це тільки половина справи, потрібно щоб про нього дізналася якомога ширша аудиторія. А тут найкращий помічник – це інтернет, зокрема соцмережі. Головне вміти правильно поширювати та робити промоцію, адже контент має бути цікавим, різноманітним та зорієнтованим на різні цільові аудиторії. Саме про це розповіла експерт проекту Ірина Куропась.
Брендинг міста – це синергетичний ресурс, у вигляді соціальної стабільності, інвестицій, туризму, нових робочих місць та ін. Це гарантований капітал, що вкладений в майбутнє міста і його мешканців.