У Яворові відбувся тренінг «Ефективні переговори з інвесторами та партнерами»

9-10 липня  2015 року у м. Яворові в рамках проекту “Розвиток підприємництва шляхом покращення доступу до інвестиційних ділянок у місті Любачів та ґміні Любачів, а також відновлення деградованих земель Яворівського району та м. Новий Розділ”, що здійснюється в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2007-2013 та фінансується Європейським Союзом, відбувся тренінг «Ефективні переговори з інвесторами та партнерами», який був організований головним українським партнером проекту – Інститутом Регіонального Розвитку (м. Львів) за участю Агенції місцевого економічного розвитку Яворівщини.

Учасниками тренінгу були представники  органів місцевого самоврядування, представники громадських організацій, представники центру зайнятості, комунальних підприємств, міських установ, представники бізнесу, представники закладів освіти, активісти та небайдужі мешканці Яворівського району.

Організатори поставили за мету ознайомити учасників тренінгу з методами та технічними прийоми ведення переговорів; ефективно готуватись до них, навчитися проводити їх впевнено, уникаючи конфліктних ситуацій, оволодіти мистецтвом переконання. Серед тем, які розглядалися в рамках заходу були такі: структура, етапи, тактика переговорів; підготовка до переговорів; перший контакт (small talk); технічні прийоми ведення переговорів; мистецтво переконання; технології соціальних стилів поведінки як основа результативних переговорів; техніки завершення переговорів; особливості ділового спілкування з партнерами з різних країн; дипломатичний протокол та етикет.

Навчання проводив тренер з менеджменту персоналу, розвитку управлінських навиків та менеджменту часу, технологій результативних переговорів, місцевий експерт та коуч програми TACIS, голова HR комітету Західноукраїнської філії Європейської Бізнес Асоціації Уляна Терлецька.

У дружній та невимушеній атмосфері, шляхом моделювання ситуацій в групах, учасники тренінгу оволоділи практичними інструментами та навиками ведення переговорів.