Тренінг «Маркетинг територій»

29-30 травня 2014 року в Яворові відбувся Тренінг «Маркетинг територій».

Учасники ознайомилися із поняттями маркетингу територій, конкурентоспроможність територій, маркетинговий профіль території, бренди населених пунктів, регіонів, країн, частин світу. Навчилися розробляти бренд території.

Участь у тренінгу взяли представники органів місцевого самоврядування; громадських організацій; центру зайнятості, комунальних підприємств, інших районних установ; бізнесу; закладів освіти; а також інші зацікавлені особи.

Ключові теми тренінгу:

День 1 – 29 травня

  • Маркетинг територій: для чого працівнику місцевої влади та представнику громадської організації це знати?
  • Конкурентоспроможність території
  • Маркетинговий профіль території
  • Хто повинен займатися маркетингом територій
  • Аргументи для адресатів маркетингових комунікацій

День 2 – 30 травня

  • Бренди населених пунктів, регіонів, країн, частин світу
  • Розроблення бренду території
  • Інтерактивний маркетинг
  • Розробка плану маркетингу території

Тренери:

Карий Олег Ігорович – доктор економічних наук, доцент кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка». Працював консультантом під час розробки стратегічних планів розвитку міст Жовква, Коломия, Рахів, Долина, Радехів, Виноградів, Любінь Великий. Розробляв та проводив тренінги для працівників органів місцевого самоврядування та державних адміністрацій.

Глинський Назар Юрійович – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка». Працював консультантом під час розробки стратегічних планів розвитку міст: Долини, Радехова, Житомира, Червонограда, Любіня Великого.

Контакна особа:

Уляна Терлецька,
+380 50 370 49 59,
ulyana.tuya@gmail.com