Бренд для громади: тренд чи необхідність?

20 липня року у приміщенні Новояворівської міської ради відбулася фасилітаційна сесія “Стратегічне бачення розвитку Новояворівської громади”. Учасниками заходу стали активні мешканці міста, які представляють громадські організації, місцеву владу, бізнес, ОСББ тощо .
На початку фасилітаційної сесії до учасників звернувся міський голова Новояворівська Василь Муравель, який закликав усіх приєднюватися до створення образу міста, в якому усім спільно жити. Створення бренду території – це необхідність сьогодення. Аби місто, селище чи село було популярним, – воно повинно мати своє обличчя та щось таке, що б вирізняло його серед інших. Бренд – це шлях до розвитку та успіху громади.
Віднайти свої «родзинки» допомагав учасникам експерт проекту Орест Микита, голова Агенції місцевого економічного розвитку Яворівщини. Сьогодні ще не всі розуміють, що таке бренд і для чого він потрібен громаді. Щоб збудувати конкурентну громаду, варто зрозуміти, що саме може вирізняти вас з-поміж інших громад. Адже майже всі населені пункти мають володіють подібними ресурсами. Це має бути щось таке, що допоможе яскравіше продемонструвати переваги саме вашої території, дозволить вдало конкурувати за інвестиції, фахові, економічні, культурні, туристичні потоки й сприятиме формуванню позитивного іміджу міста.
Активна робота в групах, дискусії та спільне бажання розвитку для свого міста усіх учасників увінчалися напрацюваннями, котрі в майбутньому ляжуть в основу бренду громади. Дуже важливо, коли власне до стратегічного бачення розвитку громади та створення бренду долучаються усі зацікавлені сторони, адже тільки так можна забезпечити повне врахування потреб, інтересів та можливостей. Тільки така стратегія розвитку і бренд працюватимуть на користь громади.
Експерт Агенції місцевого економічного розвитку Яворівщини Ірина Куропась розповіла учасникам про картування громади як процес створення образу міста та громади, допомогла проаналізувати та класифікувати ресурси громади, які демонструють здатність та потенціал громади.
Захід організований Агенцією місцевого економічного розвитку Яворівщини в рамках проекту “Від стратегування до брендування: посилюємо спроможність територіальних громад”. Проект реалізовується за підтримки Програми “U-LEAD з Європою”, що спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.