У Новояворівську говорили про бренд громади

25 жовтня 2018 року у Новояворівську відбувся семінар з бренд-комункації для представників влади, громади та бізнесу. Метою даного заходу є навчити правильно використовувати бренд громади для ефективного застосування та отримання максимального результату. Захід організований Агенцією місцевого економічного розвитку Яворівщини в рамках проекту “Від стратегування до брендування: посилюємо спроможність територіальних громад”. Проект реалізовується за підтримки Програми “U-LEAD з Європою”, що спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.

Розробити бренд це лише половина справи. Для чого бренд громаді або як громаді стати успішною? Як просувати бренд громад, робити його пізнаваним? Як провести картування її ресурсів та привабити в громаду туристів? Відповідали на ці питання, вчилися налагоджувати ефективну комунікацію учасники семінару. Експерт проекту Уляна Терлецька зауважила, що бренд – це не значок-логотип і не слоган, це стратегія зі створення та просування унікального “обличчя” міста. Це цілий план дій, який включає і зміну зовнішнього вигляду міста, і створення нових унікальних заходів, пам’яток, а найголовніше – зміни в світогляді самих мешканців.

Експерт проекту Андрій Пелехатий розповів про інструменти та можливості просування бренду за допомогою соціальних мереж, зокрема Фейсбуку. “Соціальні мережі – це такий великий ресурс, який просто необхідно використовувати для промоції та поширення інформації, але це потрібно робити грамотно, щоб отримати бажаний результат”- наголосив Андрій Пелехатий.

Учасники активно долучалися до роботи в групах, дискутували та вчилися використовувати нові інструменти та підходи. Як зауважила одна з учасниць заходу,-“такі заходи є вкрай необхідними, адже формування бренду, створення іміджу та репутації громади неможливе без залучення мешканців, адже громада це насамперед люди”.