Нові виклики для сучасного міста: бренд

В умовах глобалізації кожному місту доводиться конкурувати з іншими територіями за залучення жителів, туристів, інвесторів, підприємців, за спортивні та культурні заходи, увагу і повагу ЗМІ, тощо.
22 квітня 2019 року в Яворові відбувся форум «Нові виклики для сучасного міста». На заході учасники, гості та спікери ділились досвідом, розповідали про вже діючі проекти, планували нові проекти та обговорювали ідеї для розвитку міста.

Міський голова Яворова Павло Бакунець, подякувавши присутнім на форумі за активну позицію та небайдужість до розвитку свого краю, поділився своїми думками та планами щодо розвитку рідного міста. Серед виступаючих був народний депутат України Любомир Зубач, який наголосив на потребі участі мешканців у процесі прийняття рішень на місцевому рівні та заступник міського голови м.Львова Андрій Москаленко, що поділився досвідом впровадження сучасних інструментів для управління містом, для налагодження діалогу з громадою, для покращення комфорту та безпеки у місті.
Менеджер Агенції місцевого економічного розвитку Яворівщини Ірина Куропась, поділилася унікальним досвідом створення бренду Яворова, який розробляли, залучаючи мешканців міста, а саме: громадськість, владу та бізнес. У більшості випадків бренди створюються експертами та дизайнерами у кабінетах чи студіях, не враховуючи інтереси та потреби самих мешканців. “Важливі рішення у житті громади повинні прийматися спільно. В процес має бути включено якомога більше різних людей, думок, ідей, суджень та мрій. Тільки тоді з’являється стратегія, а на її основі – бренд, який і виділяє громаду серед інших громад. Також ця залученість формує почуття причетності до процесу управління громадою і відчуття власної відповідальності за життя громади. Лише в результаті спільної та кропіткої роботи може з’явитися той продукт, який дійсно працюватиме на зростання громади, а не лише прикрашатиме полицю в кабінеті міського голови. Представники громадськості, бізнесу та влади мали нагоду спільно творити бренд, який сприятиме розвитку громади”- зазначила Ірина Куропась.
Також вона додала, що бренд — це не лише лого і слоган, а передовсім певна атмосфера, настрій, культура, репутація, пізнаваність. Можна констатувати, що довгий процес створення бренду Яворова виконав об’єднавче завдання, став кроком до співпраці та комунікації всіх містян та місцевої влади.

Нагадаємо, що бренд Яворова був розроблений в рамках проекту “Від стратегування до брендування: посилюємо спроможність територіальних громад”. Проект реалізовувався Агенцією місцевого економічного розвитку Яворівщини за підтримки Програми “U-LEAD з Європою”, що спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.